ensemble, c'est tout



Nu har jag sett den. Jag är helt såld. Ge mig en fransk makeover.

Kommentarer
Postat av: .

Amelie från mon...?

2010-02-08 @ 14:45:54
Postat av: Fanny

Jamen visst var den bra! Helt underbar. Tacka mig för att jag rekommenderade den ;) Efter den här filmen vill man bara flytta till frankrike, vara lite svår och skaffa sig en skäggig fransman, fantastiskt!

2010-02-08 @ 17:43:06
Postat av: joäna

sv: nix, ensemble c'est tout med samma skådis.



Oh ja, jag bugar och bockar! Känns som att jag redan vill börja förbereda mig för vår Parisresa i vår. Den ska bli början på resten av mitt liv. Vi får se till att hitta en varsin fransman att ta med hem! ;)

2010-02-09 @ 22:16:02
URL: http://www.bujs.blogg.se.

åsikter/kritik/kärleksfulla ord:

Namn:
Vill du bli ihågkommen?

@?

@?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0